10 Ağustos 2008 Pazar

Zayıfla(yama)ma...

Yok aslında başlığa bakmayın gayet kilo verdim ben! Cidden verdim... :D Sorun şu ki yeterince kilo veremeden yeniden yemeye başladım. Ama bunun kesinlikle içimdeki FF aşkının azalmasıyla ilgisi yok! (FF klasörüme göz diken şahıs, bu lafım sana!)

Çünküü...

Haftaya diyetisyene gidiyorum! Yeeey! Diyetisyene gitmeden ben de son günlerimi yiyerek geçireyim dedim. :P Zaten kilo almadım da... Yine de almıyorum diye Nutella senin, dondurma benim götürürsem 100 kilo olur, görürüm "almıyorum"u... Evet maalesef annem eve Nutella aldı, sabahları yiyeyim diye... Bende nerde o irade! Neyse neyse, FF için değer!! :D

Bugün Paine ve Rikku (Bu durumda ben Yuna oluyorum... Evet, öyle...) bize geldi. FF ile ilgili videolar çektik. Çok eğlendik... :D Rikku, bir Rikku saçı yaptı ki! (Lafa bak...) Sürekli kızın saçlarına bakıp durdum. Resimlerine bakıyorum şimdi de. :D Çok güzel oldu. :D

Neyse, görüşürüz... Yine yazarım. Daha diyetisyen maceralarım var... :D

Hiç yorum yok: