13 Ağustos 2008 Çarşamba

I Walk Aloooone...

Başlığa bakmayın, aklıma başka bir şey gelmedi ondan öyle yazdım. Yoksa yalnız yürüdüğüm falan yok. (Green Day değil Tarja dinliyorum bu arada onu da belirteyim. :D )

Aslı ile Kerem bitmiş! Çöktüm resmen... O salak diziyi kaldırabiliyordum -Evli ve Çocuklu- sonrasında Aslı ile Kerem olduğundan ama şimdi Belalı Baldız baştan başlamış! Onu da seviyorum da, Aslı ile Kerem gitti ya. Her zaman başıma geliyor! İki gün kaçırıyorum diziyi, bi bakıyorum bitmiş! Aman neyse sinirlerimi bozmayacağım! :D (Poison şarkısı başladı! Favorilerimden... Cover gerçi. Ama orijinalini Tarja versiyonu kadar sevemedim. :D I wanna love you but I better not touch... Neyse... )

Yeniliklere gelirsek, blogun temasını değiştirdim. Bu sindi içime... Öbüründe video koymak kolaydı, blogun düzenini bozmuyordu. Ama şu sıralar video çıkacak gibi değil. (Bögüüü... FFv13 videosu isterim!) Hem belki bu temada da düzgün duruyordur. Denemedim... Ayrıca müzik kısmını kaldırdım. Çünkü hem estetik durmuyordu (ne kadar çabalarsam çabalayayım o kocaman kareyi yok edemedim) hem de girdiğim hiç bir blogda şarkı dinlemiyorum açıkçası. (Loi'nınki hariç, o ilk şarkı çalmaya başladı mı kapatmaya elim varmıyor. Çok değişik bir şarkı.)

Hâlâ diyetisyene gidemedim! (Ayaklanma çıkaracağım yakında.) Yarın bir arkadaşın doğum günü var. Paine ile birlikte gideceğiz. Pasta var... ^_^ Çok yemem de zaten... :D Sonra Paine, ben ve 3. bir arkadaşımız (ona da bir isim bulmam lazım) Paine'in evine gideceğiz. Film falan izlemeyi düşünüyoruz. Bir gün de Nemesis'in evine gidip Resident Evil Code: Veronica X oynayacağız. Onu da dört gözle bekliyorum... :D

Edit: Bir önceki sayfaya baktım, videolar korkunç gözüküyor. Neyse belki o zamana YouTube açılır, belki YouTube videosu düzgün durur blogda. Bu arada blogun düzenleme kısmında "Yerleşim" sekmesindeydi sanırım "Düzeni Düzenle" yazıyor. Çok mantıklı! :D

Edit 2: Bu arada eskiden blog yazılarımın başlarına FF gifleri koyuyordum. O alışkanlığımı neden bıraktım acaba? Nedenini bilmeden birdenbire vazgeçtiğim çok şey var... Üstelik eksikliğini hissetmediğim... Aman neyse! :D

Hiç yorum yok: