19 Ağustos 2008 Salı

Diyetisyen

Nihayet diyetisyene gittim! Oleeey! :D

Şimdi öncelikle gitmeden önce kan tahlili korkusu nedeniyle aşırı gergindim. Sürekli annemle atışıp durdum. (Fobi işte...) Sonra geldik kayıt yaptırdık. Kan tahlili bilmemne konusu açıldı kayıt yaptırdığımız adamla annem arasında, ben yaptırmayacağımı belirttim. Annem de üstüme geldi yaptıracaksın diye. Başladı mı benim gözlerim dolmaya!

Sonra işte diyetisyenin odasına girdik. Çok tatlı bir kadındı çok sevdim. Ama o da direk kan tahlilinden daldı olaya, annem de fobimi anlattı kadına. O zaman kan tahlilinin işimi çok kolaylaştıracağını ama istemezsem yaptırmama gerek olmadığını söyledi. Ben de yaptırmamayı seçtim. Öyle bir rahatladım ki ağlamaya başladım. Annem hâlâ üstüme gelmekte, Oğulcan da yaptırmışmış, çok tatlı bir kadın varmışmış, o yapıyormuşmuş... Diyetisyen abla da üstüme gelmemesini söyledi anneme. Eğer cesaret gelirse yaptırırmışım... Gelmeyecek. :D

Sonra işte boyum ölçüldü. 173cm... Kilom... 93.9 kg... :D Direk obez anlayacağınız. Ama iyi haber olması gereken ama kötü bir haber olan bir şey daha öğrendim. Metabolizmam hızlıymış. Günde 1700 küsür kalori yakıyormuşum. Yaniii bol bol yiyerek kilo verecekmişim! YANİ BOL BOL SEBZE YİYEREK! ÖĞĞĞ... :(

Sonra bir diyet yazıldı ki sormayın! Ben o kadar şeyi yersem ikinci gün patlarım ya! Benim yemeğim sabah, öğlen ve akşam birazcık nutella ekmek, bazen patates kızartması... O kadardı yani.

Diyete geçersek öncelikle en geç 8:30da kahvaltı yapmam lazımmış! (Ben 15:00'da uyanıyorum ama! Erken kalkacakmışım. Çok önemliymiş... Ühü ühü.)

08:30 - Kahvaltı:
Bir kibrit kutusu beyaz peynir
5-6 adet zeytin
Domates, Salatalık, Maydanoz(aslaaaa), Biber vs.
3 ince dilim ekmek

10:30:
1 su bardağı süt veya yoğurt
1 porsiyon meyve

12:30 - Öğle Yemeği:
1 kase çorba
4 yemek kaşığı sebze yemeği
2 köfte ızgara veya haşlama et
Bol, yağsız salata
2 ince dilim ekmek

15:30:
1 su bardağı süt veya yoğurt
1 porsiyon meyve
1 galeta veya 3 diyet bisküvi

18:00 - Akşam Yemeği:
1 kase çorba
4 yemek kaşığı sebze yemeği
Bol, yağsız salata
2 ince dilim ekmek

21:00:
1 su bardağı süt veya yoğurt
1 porsiyon meyve


Benim midem bu kadar büyük değil ki! Ühü ühü... Şişeceğim ühü ühü... :( Bununla zayıflarsam helal olsun bana! -_-' Yiyebilirsem bu kadar şeyi tabii...

Neyse bendeki FF aşkı bitmez! Ve bir aşk daha... O da bende kalsın... :P

Görüşürüz!

4 yorum:

Ecem dedi ki...

hayırlı olsun efenim! liste süpermiş, normalde yediklerinden çok çok çok daha fazla yiyecek vermiş cidden, sadece nutelladan kısman gerekicek, onu da yaparsın son fantazi için :P

benim de boyum o kadar olsaydı keşke... tıfıl ölücem. efkarlandım yine :P

Yuna dedi ki...

Belli olmaz, belki birden uzarsın...:D Hem uzun boy da iyi değil ya. Bir gün beyin tramvası geçirip öleceğim!

Mr Croft dedi ki...

Allah kolaylık versin Öykü :D :D Şaka bir yana,güzel liste,yalnız benim kalktığım saate göre öğünlerin yarısı atlanıyor ehueuhueh.

Yuna dedi ki...

Benim normal kalktığım saate göre olsa benim de öyle oluyordu. :D Zaten en çok koyan erken kalkma işi oldu. :D