8 Ağustos 2008 Cuma

Storm Kavgası

Storm Kavgası
Tifa = Ecem, Skirt Girl
The Last Cetra = Ben, Storm'un helâli

***

Tifa:
aramızda bişiy yok stormlan... valla bak
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
ben valla onun yanına
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
yaklaşan
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
dişi sivrisineği
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
öldürür
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
bacaklarını
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
tek tek
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
koparır
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
sonra da
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
tek tek
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
çakmakla
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
yakarım
Tifa:
oha cani
Tifa:
:D
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
yaparım yani
Tifa:
onun için acı çekebilirim galiba... bilmiyorum
Tifa:
:D
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
valla öldükten sonra
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
ne kadar
Tifa:
aşkımız kuvvetlenir
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
onun yanında
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
kalabilirsin bilmem
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
HÖYT LAN
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
YAVAŞ
Tifa:
o da seni öldürür ki
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
O KIZ OL DEDİM
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
SUYU ÇIKTI
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
o beni
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
seviyo bi kere
Tifa:
bana silah doğrulttu sana doğrulttu mu? hayır. yerini bil:D
Tifa:
ahahah
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
koptm
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
sen ona doğrulttun
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
bi kere
Tifa:
doğrultuştuk
Tifa:
işteş yani
Tifa:
:P
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
yani seni öldürmeye pek meraklı
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
^^
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
seni öldürücek ki
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
bana varıcak
Tifa:
hayır fantazi kuruyo... ben onun son fantazisiyim... zuhahah
The Last Cetra - http://oyqboyq.blogspot.com/:
bu süperdi

5 yorum:

lvnt dedi ki...

:D çok komik... yani yorumda ne kadar dalga geçiomş gibi görünsem de çok güldüm aslında :)))

OyQ dedi ki...

Eheh... Böyle manyak insanlarız işte, ne yaparsın! :D Storm, benimdir bu arada. Kim ne derse desiiin! (Duydun muu? :P)

noir dedi ki...

hıhı görüciğz :P

bu arada ben neden haram oluyomuşum. hıh.
zaten monitör karşısında ne kadar helal olabilirsin ki nihahahah :D

OyQ dedi ki...

Hıhhhhh... Göreceğiz. :D Storm için PS3 aldırmak için tüm notlarımı 5 yaptığım gün görüşeceğiz... DINININIII! :D

Mr Croft dedi ki...

ben onun son fantazisiyimde koptum.ah ilahi Loi :W